منشور حقوق مشتریان
- مشتری حق دارد ……
- مشتری حق دارد تا از نوع خدمات شرکت اطلاع داشته باشد
- مشتری حق دارد تا اطلاعات رایگان در مورد خدمات دریافت نماید
- مشتری حق دارد تا از تغییر در نوع خدمات شرکت اطلاع یابد
- مشتری حق دارد هر زمانی که بخواهد اطلاعات لازم را در مورد خدمات دریافت نماید
- مشتری حق دارد به صورت شبانه روزی از ما پشتیبانی بگیرد
- مشتری حق دارد تا در مورد خدمات ما نظر خود را ابراز نماید
- مشتری حق دارد از ما انتقاد نماید
- مشتری حق دارد از نوع خدمات و پشتیبانی ما شکایت نماید
- مشتری حق دارد بر اساس نیاز و سلیقه خود ، نوع سرویس یا خدمات را انتخاب نماید
- مشتری حق دارد تا از کارکنان شرکت انتظار برخورد مودبانه و متخصصانه داشته باشد
- مشتری حق دارد تا به صورت تعریف شده با مدیریت در ارتباط باشد
- مشتری حق دارد نسبت به تاخیر در ارائه خدمات اعتراض نماید
- مشتری حق دارد … ( شما بگویید چه حقی از شما بر گردن ماست )