منشور حقوق مشتریان

  1. مشتری حق دارد ……
  2. مشتری حق دارد تا از نوع خدمات شرکت اطلاع داشته باشد
  3. مشتری حق دارد تا اطلاعات رایگان در مورد خدمات دریافت نماید
  4. مشتری حق دارد تا از تغییر در نوع خدمات شرکت اطلاع یابد
  5. مشتری حق دارد هر زمانی که بخواهد اطلاعات لازم را در مورد خدمات دریافت نماید
  6. مشتری حق دارد به صورت شبانه روزی از ما پشتیبانی بگیرد
  7. مشتری حق دارد تا در مورد خدمات ما نظر خود را ابراز نماید
  8. مشتری حق دارد  از ما انتقاد نماید
  9. مشتری حق دارد از نوع خدمات و پشتیبانی ما شکایت نماید
  10. مشتری حق دارد بر اساس نیاز و سلیقه خود ، نوع سرویس یا خدمات را انتخاب نماید
  11. مشتری حق دارد تا از کارکنان شرکت انتظار برخورد مودبانه و متخصصانه داشته باشد
  12. مشتری حق دارد تا به صورت تعریف شده با مدیریت در ارتباط باشد
  13. مشتری حق دارد نسبت به تاخیر در ارائه خدمات اعتراض نماید
  14. مشتری حق دارد … ( شما بگویید چه حقی از شما بر گردن ماست )